péntek, január 03, 2014

Úúú! Jé! Vííí! Fogadom, hogy hűséges leszek az elhatározásaimhoz.

Tavaly, év vége táján már sokat gondolkoztam azon, hogy mit fogadjak meg az elkövetkező esztendőre. De semmit sem fogadtam meg, hanem elhatároztam. Attól, hogy megfogadom, hogy rászokok a cigire (le nem tudok, mert sosem dohányoztam) még nem fogok valószínűleg, mert a fogadalom mindig valami nemszeretem dolgot takar, azt meg nem szeretem. 
Több tucat ember fogadta meg, hogy lefogy, leszokik, nem eszik, nem eszik, jobban tanul, többet figyel... de - nyilván - szinte semmiből sem lesz semmi. Ahogy az lenni szokott. A kövér barátnőim továbbra is kövérek, pedig már több éves kondibérlet került ki a fotó formájában a facebook oldalukra. Nesze neked fogadalom.

Elhatároztam, hogy szuper formában leszek: nem jövőhétre, nem jövő hónapra, hanem az elkövetkező életre.
Elhatároztam, hogy futok 2014 km-t és minden alkalom után türelmesen és becsülettel nyújtok. 
Elhatároztam, hogy legalább heti egyszer jógázni fogok.
Elhatároztam, hogy megtanulok úszni (nem az a cél, hogy ne fulladjak meg, mert azért az megy, hanem ÚSZNI szeretnék csupa nagybetűvel és elfeledni a víziszonyom).
Elhatároztam, hogy kerékpározni is fogok és nem hagyom a méregdrága kerékpárt rozsdásodni a garázsban. 
Elhatároztam, hogy maximálisan odafigyelek az étkezésemre és nem fog elcsábítani egy aljas módon ropogós, friss, illatos vekni. 
Elhatároztam, hogy idén tanulni fogok. Befejezem az iskolát (is) és talán a spanyol nyelvnek nekiesek újra. 

Elhatároztam, hogy mindig új fogok cselekedni, ahogy nekem jó és nem úgy, ahogy a lustaságom kedvem diktálja. 

Elhatároztam, hogy az elhatározásom a párommal megosztom és vele együtt próbálok sportolni és egészségesen élni. 

"Az elhatározás önmagában kevés, jónak lenni kemény munka és sokszor a könnyebb utat választjuk, így aztán nem teszünk meg érte mindent, amit kell." Louisa May Alcott  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése